Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gewoon wasproduct voor auto's, maar heel veel water vooral. maar de bruine aanslag is hardnekkig na 6 jaar niemand die de velgen fatsoenlijk geschrobt heeft.
Gewoon wasproduct voor auto's, maar heel veel water vooral. maar de bruine aanslag is hardnekkig na 6 jaar niemand die de velgen fatsoenlijk geschrobt heeft.
Probeer eens Comma Alloy Wheel Clean, ik heb al veel ergere dingen schoon gemaakt met dat product. Nadeel is dat het niet zo geod te verkrijgen is.
Als ge uw velgen elke week twee wasbeurten geeft is poesten met een licht sopje meeeeeeeeeeeeeeer dan genoeg, ze blijven gewoon in showroomstaat.
Natuurlijk als ge zes jaar wacht kunt ge beter nieuw velgen aanschaffen...
Velgen (als ze gespoten zijn toch) gaan net zoals lak doffer worden en hun glans verliezen hoor !
Om je velgen perfect te houden moet je die dus ook gaan polishen en ideaal ook waxen
Enkel wassen is goed, maar niet perfect
En als je veel baan doet zal enkel water op lange termijn ook niet meer genoeg zijn hoor !
Eens kleiën om de zwarte puntes te verwijderen zal na een tijd ook nodig zijn ...
Dus bovenstaande zijn nog proper te krijgen met klei?
Of kan ik beter nieuwe kopen zoals denalex zegt...
Maar man toch, dat is nog perfect proper te krijgen. Alleen niet met gewone autoshampoo. Gebruik eens een specifiek product. Als het dan nog niet weg is, kleien. Nadien natuurlijk een beschermlaagje opzetten.
Maar man toch, dat is nog perfect proper te krijgen. Alleen niet met gewone autoshampoo. Gebruik eens een specifiek product. Als het dan nog niet weg is, kleien. Nadien natuurlijk een beschermlaagje opzetten.
Zwijgt jong de mijne hebben dat nog erger. Mijn wielen zijn niet proper te krijgen. En het rare is dat de achterste vuiler zijn dan de voorste.
Dat is inderdaad vreemd, want bij voorwielaangedreven wagens zijn de voorste wielen normaal gezien vuiler
Misschien moet ge uw stuur van de achterbank weghalen en uw stoel eens omdraaien ?
Comment